Často kladené dotazy
- Jak nastavit klienta pro emailové služby?
Nastavení serveru odchozí pošty (SMTP) je:
smtp.wifcom.cz
(server je bez ověřování a musí být zadán bez šifrování)- Nejde vám odesílat pošta?
- Poštovní server nemusí odesílat zprávy větší než 10Mbytů! Pokud chcete odeslat zprávu větší, musíte ji rozdělit na více menších zpráv. Pokud je velikost odesílané zprávy v pořádku, překontrolujte si podle návodu nastavení SMTP serveru pro odesílání pošty. Pokud ani po kontrole nastavení pošta nefunguje kontaktujte nás (klientská servisní linka 317 750 555).
- Co udělat, když nejde internet?
- Odpojte na 30 minut od el. energie veškerá zařízení jako např. switch, router, bezdrátového klienta apod. a znovu zapojte. Poté restartujte počítač. Pokud se porucha neodstraní, kontatujte nás (klientská servisní linka 317 750 555). Po nahlášení problému budou naši technici řešit danou závadu a pokusí se jí v co nejkratší době vyřešit.
- Máte pomalý internet, vysoké latence (odezva ping)?
- Zkontrolujte zda máte vypnuty na všech připojených zařízeních veškeré programy pro stahování běžící na pozadí (např. DC++, BitTorrent apod.), které využívají linku internetu. Jestliže jste provedli kontrolu svého počítače a problémy stále přetrvávají, nahlaste svůj problém (klientská servisní linka 317 750 555).
- Mohu mít připojeno více počítačů?
- Ano, můžete. Na jednu klientskou smlouvu, tedy jeden paušální poplatek, můžete využívat více zařízení (PC, notebook atd.).
- Uplatňují se v síti datové limity?
- V síti nejsou uplatňovány datové limity, existuje pouze jedno pravidlo, tj. v reálném čase nepřekročit více jak 3 downloady najednou. Proto je třeba správně nastavit i některé programy pracující v P2P sítích.